Word Volger en Help de NCFS

Steun de NCFS en wordt volger van de blog: http://almijnlongen.blogspot.com/ !!!! Het komt er concreet op neer dat ELKE NIEUWE VOLGER, 1,50 euro waard is.

De actie loopt vanaf 2 decembervandaag en zal eindigen op 1 januari 2011.
Het aantal volgers op dat moment, zal het bedrag vertegenwoordigen wat gestort wordt aan de NCFS, met een maximum van 500 nieuwe volgers.
Wordt dus snel volger van deze blog en zeg het voort!!! (om volger te worden heb je een google account nodig, maar dat heb je zó aangemaakt!!).
Buiten het feit dat je de NCFS steunt, zijn de blogs van MissPiggy zéker de moeite waard om te lezen! Het eerste wat ik elke dag doe, als ik internet opstart, is haar blog lezen. Ze schrijft zeer mooie blogs, heel aangrijpend, maar toch vol humor. Hoe ongelooflijk knap en hoopvol is het dat iemand zó kan 'vertellen' over haar leven (met CF). Heel inspirerend. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, juist helemaal niet, maar er gaat geen dag voorbij of ik zeg tegen mijn man, familie of collega's dat ik hoop dat er eindelijk nieuwe longen zijn voor haar.
Dus: help de NCFS, maar ook MisPiggy!!! Word vogler van haar blog!!!

1 opmerking:

MissPiggy zei

Wat lief, dat je hier reclame maakt!
Ik vind het heel bijzonder dat je zo meeleeft.
Echt waauw. Om nederig van te worden.

x!