opname WKZ?

Helaas, Lotte blijft benauwd, al is het even goed gegaan... Het 'piepende' ademhalen is weer terug, ondanks alle antibiotica, puffen en vernevelen. Morgen wordt ze besproken door de longartsen en er wordt overwogen om in haar longetjes te gaan kijken. Met een slangetje gaan ze in haar longen, daar spuiten ze wat zoutoplossing in en daardoor komt het (vastzittende) slijm los. Dit slijm kunnen ze dan op kweek zetten om eens goed te kijken of er iets zit, waardoor Lotte al weken zo benauwd is. Helaas zal ze hiervoor wel weer opgenomen moeten worden. Dat zal dan begin volgende week zijn. Er is nog een kans dat ze nog iets anders bedenken, wat we eerst moeten proberen.
Dat was dus even slikken, toen ik dat bericht hoorde. Maar meteen daarna bedacht ik me dat het wel eens goed is dat ze haar eens goed nakijken. We blijven maar aan t sukkelen met haar gezondheid. Opname is altijd rot, maar laat er nu maar eens iets uitkomen waar we verder mee kunnen. Ik bood dan ook meteen aan om haar dan maar vandaag te brengen. Des te eerder is ze weer thuis. Maar dat ging niet want het moet eerst morgen besproken worden en woensdag zijn ze officieel 'dicht' ivm 5 mei. Net voor het weekend wil ik ook niet, want als je pech hebt en het loopt een dagje uit, zit je weer in t weekend en dan zijn er geen artsen. Kun je meteen weer een paar dagen wachten voordat ze naar huis mag.
We wachten maar af wat het wordt. We horen het eind deze week. Ik ga er nu maar vanuit dat we volgende week weer fijn in Utrecht mogen logeren. Dan kan het alleen maar meevallen...
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: