Wanneer bellen?

Lotte is sinds gister weer benauwd. Een 'piepende' ademhaling, zoals ze zo mooi in het WKZ noemen. Nou hadden ze me het verschil verteld tussen een piepende inademing en een piepende uitademing. Bij één van de twee was een kuur nodig en bij de ander was puffen Ventolin en vernevelen met pulmozyme (weet niet of het zo goed geschreven is) genoeg. Nou weet ik toch niet meer welke wat was :). Aangezien van de zomer de psudomonas gekweekt is, moest ik bij één van de twee bellen. Maar met het weekend voor de deur, wil ik niet zomaar die mensen lastig vallen. Er zit ook zo'n vervelende droge hoest bij.... Leuke nacht wordt dit vast. Iemand die weet of je met zoiets moet bellen? Of eerst een weekendje afwachten? Misschien stel ik het bellen ook wel uit, uit angst voor opname:)...

Geen opmerkingen: