Lotte

Na een moeilijk en onzeker eerste half jaar, durf ik nu toch wel eens eindelijk hardop te zeggen dat het momenteel goed gaat met Lotte. Ze drinkt weer goed, vindt fruit en warm eten (en natuurlijk de chips en tucs!) erg lekker. Er lopen nu nog wat onderzoeken (voor koemelkallergie, reflux en eczeem), waarvoor we de komende tijd toch wel wekelijks naar Utrecht moeten. Maar ja, zo lang ik haar aan het einde van de dag weer gewoon mee naar huis mag nemen, vind ik het prima! Over een paar weken weten we meer over die onderzoeken en hopelijk kunnen er dan wat medicijnen van het lijstje geschrapt worden.
Lotte zelf is een super vrolijk en lief kind! Ze is een vlotte meid, met een heel eigen willetje. Gillen kan ze héél goed en héél hard. Vooral als ze ergens niet bij kan of als je ze in de box legt... Haar hobby is momenteel rond racen in haar loopkarretje en mijn planten kapot trekken. Ook mijn gordijnen zijn niet meer veilig. We zitten nu in de fase dat ik overal stoelen voor moet schuiven, zodat mevrouw er niet bij kan. Ook Jesper begint nu te ontdekken dat het eigenlijk toch fijner is als je baby zusje lekker in de box ligt. Want nu ze rondrijdt door de kamer, kan ze dus ook bij zijn speelgoed. Ook heeft hij al meegemaakt hoe het voelt als ze met dat karretje tegen je hielen aan rijdt. Tja, die jongen krijgt nog wat te stellen met haar... Net als wij trouwens...

Geen opmerkingen: